Πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων 30 ημερών
1. Εισαγωγή
1.1 Κατανοούμε ότι από καιρό σε καιρό μπορεί να θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε εμάς.
1.2 Δημιουργήσαμε αυτήν την πολιτική για να σας επιτρέψουμε να επιστρέψετε προϊόντα σε εμάς στις κατάλληλες συνθήκες.
1.3 Αυτή η πολιτική ισχύει για όλους τους πελάτες μας, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τους θέση.
1.4 Αυτή η πολιτική θα ισχύει για όλες τις παραγγελίες που υποβάλλονται μέσω του ιστότοπού μας.
1.5 Αυτό το έγγραφο δεν επηρεάζει τυχόν θεσμοθετημένα δικαιώματα που μπορεί να έχετε ως καταναλωτής (όπως δικαιώματα σύμφωνα με τους Κανονισμούς για τις Συμβάσεις Καταναλωτή (Πληροφορίες, Ακύρωση και Πρόσθετες Χρεώσεις) του 2013 ή τον Νόμο περί Δικαιωμάτων των Καταναλωτών του 2015).
2. Επιστροφές
2.1 Εάν δεν έχετε άλλο νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν και να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή, τότε παρόλα αυτά θα έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν σε εμάς και να λάβετε επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με αυτήν την πολιτική εάν:
(α) λαμβάνουμε το επιστρεφόμενο προϊόν εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος σε εσάς. Η πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε καμία επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή. Ο χρόνος επιστροφής μπορεί να παραταθεί υπό ορισμένες συνθήκες, όπως σε απομακρυσμένες χώρες.
(β) Το επιστρεφόμενο προϊόν είναι αχρησιμοποίητο, δεν έχει δοκιμαστεί στην αρχική του κλειστή ή άθικτη συσκευασία (με άθικτη οποιαδήποτε σφράγιση ή συρρικνωμένο περιτύλιγμα), με οποιεσδήποτε ετικέτες ακόμα επικολλημένες και διαφορετικά σε κατάσταση που μας επιτρέπει να πουλήσουμε το προϊόν ως καινούργιο. Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση με το οποίο το παραλάβατε.
(γ) συμμορφώνεστε με τη διαδικασία που ορίζεται στην παρούσα πολιτική σε σχέση με την επιστροφή του προϊόντος· και
(δ) καμία από τις εξαιρέσεις που ορίζονται στην παρούσα πολιτική δεν ισχύει.
3. Διαδικασία επιστροφών
3.1 Για να επωφεληθείτε από τα δικαιώματά σας βάσει αυτής της πολιτικής, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να λάβετε έναν αριθμό εξουσιοδότησης επιστροφής και, στη συνέχεια, να τοποθετήσετε μια καλυπτική σημείωση που να αναφέρει αυτόν τον αριθμό στο προϊόν. Συμπληρώστε αυτό το έγγραφο, υπογράψτε το και στείλτε το σε εμάς μέσω του φόρμα επικοινωνίας ή email.
- Λήψη (.pdf) Έντυπο εγγύησης επιστροφής χρημάτων 30 ημερών
3.2 Σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών μας, θα σας παρέχουμε την τοποθεσία παράδοσης για την επιστροφή του προϊόντος. Θα σας ενημερώσουμε πού πρέπει να πάρετε το πλήρως συσκευασμένο προϊόν. Συνήθως, αυτή η τοποθεσία θα είναι η πλησιέστερη εγκατάσταση DPD ή DHL στη διεύθυνσή σας.
3.3 Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται και κυμαίνονται από 60 EUR έως 200 EUR, ανάλογα με τη γεωγραφική σας θέση. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
4. Επιστροφές χρημάτων
4.1 Θα σας δώσουμε επιστροφή χρημάτων για το τίμημα που μας πληρώσατε σε σχέση με οποιοδήποτε προϊόν επιστράφηκε σωστά από εσάς σύμφωνα με αυτήν την πολιτική. Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας. Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας, εντός περιόδου 30 ημερών.
4.2 Δεν θα σας επιστρέψουμε τα αρχικά έξοδα αποστολής που σχετίζονται με το επιστρεφόμενο προϊόν.
4.3 Δεν θα σας επιστρέψουμε τα έξοδα που θα υποστείτε για την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς.
4.4 Συνήθως επιστρέφουμε τα χρήματα που λάβαμε από εσάς χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήσατε αρχικά για την πληρωμή της αγοράς σας.
4.5 Θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων που σας οφείλουμε το συντομότερο δυνατό και, σε κάθε περίπτωση, εντός 30 ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.
5. Καθυστερημένες ή μη επιστροφές χρημάτων
5.1 Εάν η επιστροφή σας με την επιστροφή χρημάτων εγκρίθηκε από εμάς και δεν την λάβατε σε 30 ημέρες, μην ανοίξετε διαφωνία πληρωμής, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον καθυστέρηση. Αντίθετα, ακολουθήστε τα βήματα:
(α) Πρώτα ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό ή τον λογαριασμό Paypal.
(β) στη συνέχεια επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων σας,
(γ) Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.
(δ) Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας.
6. Ακατάλληλες επιστροφές
6.1 Εάν επιστρέψετε ένα προϊόν κατά παράβαση αυτής της πολιτικής και δεν έχετε κανένα άλλο νόμιμο δικαίωμα επιστροφής χρημάτων ή ανταλλαγής σχετικά με αυτό το προϊόν:
(α) δεν θα επιστρέψουμε την τιμή αγοράς ούτε θα ανταλλάξουμε το προϊόν.
(β) ενδέχεται να διατηρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν έως ότου μας πληρώσετε το πρόσθετο ποσό που ενδέχεται να χρεώσουμε για την εκ νέου παράδοση του επιστρεφόμενου προϊόντος. και
(γ) εάν δεν λάβουμε πληρωμή αυτού του πρόσθετου ποσού εντός 14 ημερών από την έκδοση ενός αιτήματος πληρωμής, ενδέχεται να καταστρέψουμε ή με άλλον τρόπο να απορρίψουμε το επιστρεφόμενο προϊόν κατά τη διακριτική μας ευχέρεια χωρίς καμία ευθύνη απέναντί σας.
7. Τα στοιχεία μας
7.1
Gtwo Group Limited
RM 7B One Capital Place 18
Luard Road Wanchai HK
Χονγκ Κονγκ 999077
7.3 Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
(α) ταχυδρομικώς, στην ταχυδρομική διεύθυνση που αναφέρεται παραπάνω·
(β) χρησιμοποιώντας μας φόρμα επικοινωνίας ιστότοπου? Ή
(γ) μέσω email, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email που δημοσιεύεται στον ιστότοπό μας.