2024-11-12
Τα αναδιπλούμενα ηλεκτρονικά ποδήλατα διατίθενται σε όλα τα σχήματα και μεγέθη, από μικροσκοπικά μηχανήματα προσανατολισμένα στους μετακινούμενους, σχεδιασμένα για ταξίδι του τελευταίου μιλίου έως ηλεκτρικά ποδήλατα ελαστικών υψηλής απόδοσης. Αυτό το άρθρο περιλαμβάνει ένα από τα τελευταία – Σε αυτήν την ανασκόπηση του Engwe Engine Pro 750w, θα ρίξω μια λεπτομερή ματιά στις προδιαγραφές και θα σας δώσω μια πλήρη αναφορά δοκιμής.
Πριν λάβω αυτό το ηλεκτρονικό ποδήλατο, ήμουν εξοικειωμένος με το Μάρκα Engwe – Η γκάμα των ηλεκτρικών ποδηλάτων με αναδίπλωση λιπαρών ελαστικών είναι δημοφιλής και έχει καλούς οπαδούς σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Αρχικά περίμενα να λάβω το αρχικό μοντέλο, οπότε εξεπλάγην ευχάριστα όταν άνοιξα το κουτί και βρήκα τον «κορυφαίας σειράς» Engine Pro 750w με μέγιστη ισχύ 1000 W.
☑️ Συσκευασία και παράδοση: Το ποδήλατο εστάλη τοπικά και παρέλαβα το Engwe Engine Pro εντός 4 ημερών από την υποβολή της παραγγελίας. Το ποδήλατο ήταν πολύ καλά συσκευασμένο (δείτε φωτογραφίες) και η παράδοση έγινε μέσω παράδοσης με παρακολούθηση UPS.
☑️ Βάρος συσκευασίας: Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το κουτί είναι πολύ βαρύ για να το σηκώσει ένα άτομο μόνο του – θα συνιστούσα σε δύο άτομα να μετακινήσουν το κουτί καθώς ζυγίζει σχεδόν 35 κιλά.
☑️ Συνέλευση: Υπάρχουν κάποιες εργασίες συναρμολόγησης. Ευτυχώς, η Engwe έχει συμπεριλάβει όλα τα απαραίτητα εργαλεία και ένα καλογραμμένο εγχειρίδιο. Ο μπροστινός τροχός πρέπει να τοποθετηθεί. Επιπλέον, η κολόνα του τιμονιού, τα πεντάλ, το μπροστινό λασπωτήρα και ο στύλος / σέλα του καθίσματος. Εάν δεν αισθάνεστε άνετα με τη συναρμολόγηση του ποδηλάτου μόνοι σας, θα συνιστούσα να βρείτε έναν τοπικό μηχανικό ποδηλάτων.
☑️ Φόρτιση της μπαταρίας: Συνιστάται η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας πριν από τη χρήση – αυτό διαρκεί 3-4 ώρες. Ο φορτιστής έχει βύσμα ΕΕ, αλλά συνοδεύεται από προσαρμογέα βύσματος ΗΒ.
☑️ Γενική κατάσταση: Δεν μπορούσα να βρω σημάδια ή γρατσουνιές στο χρώμα και το ποδήλατο ήταν πολύ καλά προστατευμένο μέσα στο κουτί.
Ένα πράγμα που με εντυπωσιάζει σε αυτό το ηλεκτρονικό ποδήλατο είναι οι προδιαγραφές. ο Engwe Engine Pro διαθέτει πλήρη ανάρτηση, υδραυλικά δισκόφρενα και πολύ έξυπνη έγχρωμη οθόνη με πολλές λειτουργίες και προσαρμογές. Επιπλέον, υπάρχει το πρόσθετο πλεονέκτημα μιας λειτουργίας αναγέννησης κινητήρα. Υπάρχουν πολλά τεχνολογικά χαρακτηριστικά για ένα ηλεκτρονικό ποδήλατο με τιμή κάτω από 1500 €.
Κινητήρας: Το Engwe χρησιμοποιεί έναν κινητήρα πίσω πλήμνης με γρανάζια 750w 48v, ενσωματωμένο σε ένα σχέδιο τροχού mag έξι ακτίνων. Η μέγιστη ονομαστική ισχύς εξόδου είναι 750w, αλλά θα κορυφωθεί στα 1000W από μια νέα μπαταρία. Ο ελεγκτής μπορεί να χειριστεί έως και 18 αμπέρ που θα έδιναν μέγιστη ισχύ εξόδου 979 watt (όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη).
Αναγεννητικός engine φρενάρισμα: Αυτό επαναφέρει μια μικρή ποσότητα ενέργειας στην μπαταρία όταν η μοτοσυκλέτα ανεβαίνει – το έχω δοκιμάσει, δείτε την πιο λεπτομερή εκτίμηση παρακάτω.
Μπαταρία: Αυτή η τελευταία έκδοση έχει μπαταρία 48v 16Ah (768Wh) που είναι μια αξιοπρεπής χωρητικότητα σε ένα ποδήλατο σε αυτή την τιμή. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη την πλήρη εμβέλεια, αλλά μετά από μια βόλτα περίπου 6 μιλίων (9 χλμ) εξαντλήθηκε το 17% της μπαταρίας (χρησιμοποίησα πολύ τη λειτουργία πλήρους ισχύος για τη δοκιμή).
οθόνη: Μια πλήρης έγχρωμη οθόνη είναι γεμάτη με χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα που φέρνει σε ντροπή πολλές πιο ακριβές οθόνες ηλεκτρονικών ποδηλάτων. Μπορείτε να κάνετε πράγματα όπως να προσαρμόσετε τα μεμονωμένα επίπεδα υποβοήθησης και να ενεργοποιήσετε λειτουργίες όπως το regen engine φρενάρισμα. Επίσης, μπορείτε να δείτε την έξοδο ισχύος και την τάση της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο.
Απομακρυσμένο πληκτρολόγιο: Το πληκτρολόγιο με πέντε κουμπιά είναι πολύ τακτοποιημένο και βρίσκεται δίπλα στην αριστερή λαβή (δίπλα στο γκάζι του αντίχειρα).
Διπλή ανάρτηση: Υπάρχουν μερικά πιρούνια ανάρτησης με σαρκώδη εμφάνιση μπροστά που φαίνονται αρκετά στιβαρά και ένα πίσω αμορτισέρ. Ακόμα και με μένα να κάθομαι στο ποδήλατο (ζυγίζω 102 κιλά) η πίσω ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά και δεν έπιασε πάτο. Τα μπροστινά πιρούνια έχουν δυνατότητα κλειδώματος και έχουν κάποια ρύθμιση προφόρτισης.
Υδραυλικά δισκόφρενα: Τα φρένα Logan δεν είναι μια μάρκα που γνωρίζω. Όμως, λειτουργούν πολύ καλά και δεν μπορώ να κατηγορήσω την απόδοσή τους μέχρι στιγμής. Θα τα έβαζα στο ίδιο επίπεδο με το Shimano MT200.
Κιβώτιο ταχυτήτων Shimano Altus 8 σχέσεων: Ένας επιλογέας ταχυτήτων 8 ταχυτήτων σε συνδυασμό με τον οπίσθιο εκτροχιαστή Shimano Altus εξασφαλίζουν πολύ ακριβή και ευκρινή αλλαγή ταχυτήτων αμέσως έξω από το κουτί. Δεν χρειάστηκε καμία προσαρμογή, αν και αυτό μπορεί να διαφέρει από ποδήλατο σε ποδήλατο.
Ράφι φορτίου: Περιλαμβάνεται μια πολύ σκληρή σχάρα φορτίου και θα μπορούσατε να τοποθετήσετε ένα πορτ-μπεμπέ ή ακόμα και ένα παιδικό κάθισμα. Εναλλακτικά θα μπορούσατε να τοποθετήσετε ένα μεγάλο καλάθι για εκδρομές στα μαγαζιά.
Το Engwe Engine Pro 750w είναι γεμάτο από χαρακτηριστικά που δεν συναντάμε συνήθως σε ηλεκτρονικά ποδήλατα αυτής της τιμής. Είναι καλό να βλέπεις υδραυλικά δισκόφρενα και γρανάζια 8 ταχυτήτων. Η ανάρτηση λειτουργεί καλά και η γενική αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι στιβαρή. Η μεγάλη σχάρα φορτίου επεκτείνει την ευελιξία καθιστώντας εφικτή τη χρήση της για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων (όπως ψώνια) ειδικά μαζί με τεράστια Engwe πίσω τσάντα μεταφοράς.
Μου έστειλαν το Engwe Engine Pro για να το κρατήσω, οπότε θα κάνω περισσότερα μίλια τις επόμενες εβδομάδες. Αυτό βασίζεται στην αρχική μου δοκιμαστική διαδρομή περίπου 6 μιλίων.
Άνεση και μέγεθος: Το Engwe είναι ένα μεγάλο ποδήλατο, αλλά έχει σχεδιαστεί για να το οδηγούν αναβάτες διαφόρων υψών. Είμαι 6'1" (185 cm) και με το ύψος του τιμονιού και τη σέλα ρυθμισμένα, βρήκα το Engine Pro να είναι πραγματικά πολύ άνετο. Η σέλα gel θα προσφέρει υποστήριξη σε αναβάτες με φαρδύτερα οστά. Η κόρη μου που είναι 5'8″ (176cm) το βρήκε επίσης άνετο – θα φανταζόμουν ότι οποιοσδήποτε πιο κοντός από 5'4″ μπορεί να δυσκολευτεί καθώς υπάρχει αρκετά μεγάλη απόσταση και το ύψος του τιμονιού είναι ακόμα αρκετά υψηλό, ακόμα και όταν χαμηλώνει πλήρως.
Απόδοση (υποβοήθηση πετάλι): Το Engwe χρησιμοποιεί έναν παραδοσιακό αισθητήρα πεντάλ ρυθμού (μετράει τις στροφές του πεντάλ) και είναι πολύ ομαλή στη λειτουργία. Δεν αναβοσβήνει – η ισχύς μπαίνει αρκετά ισχυρή για αυτή την αρχική απώθηση και στη συνέχεια αυξάνεται σταδιακά. Σε λειτουργία πλήρους ισχύος, η ισχύς συνεχίζει να αυξάνεται έως ότου ο ρυθμός του πετάλι σας δεν μπορεί να συνεχίσει στα περίπου 22 mph. Μπορείτε να συνεχίσετε το πετάλι φαντασμάτων και ο κινητήρας θα συνεχίσει να λειτουργεί μέχρι τα 28 μίλια/ώρα περίπου (στο επίπεδο).
Απόδοση (μόνο γκάζι): Ένα γκάζι αντίχειρα τοποθετημένο δίπλα στην αριστερή λαβή θα είναι πολύ χρήσιμο για αναβάτες με περιορισμένη κινητικότητα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με την υποβοήθηση πεντάλ ή μόνο του. Στο επίπεδο (με πλήρη ισχύ) μου πήρε άνετα έως και 28 mph και σε μια μικρή πτώση ανέβηκε στα 32 mph. Σε μικρές ανηφόρες, η ταχύτητα θα έπεφτε σημαντικά και σε απότομους λόφους ήταν απαραίτητο να κάνετε πετάλι για να συνεχιστεί η μοτοσυκλέτα.
Θόρυβος κινητήρα: Σε αντίθεση με κινητήρας άμεσης μετάδοσης κίνησης (τα οποία είναι σχεδόν αθόρυβα) αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί α πλανητικό σύστημα μετάδοσης για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Αυτό το κάνει μάλλον θορυβώδες στη λειτουργία πλήρους ισχύος και ο κινητήρας εκπέμπει ένα ηχητικό κλαψούρισμα. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό για αυτό το είδος κινητήρα.
Ανάβαση λόφου: Δοκίμασα το Engwe σε μερικούς πολύ μικρούς και απότομους λόφους (20% μέγιστη κλίση) και σε λειτουργία πλήρους ισχύος χρειαζόμουν μόνο να προσθέσω μέτρια δύναμη πετάλι για να συνεχίσω – σίγουρα εντός της ζώνης άνεσης των περισσότερων αναβατών. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, πρέπει να κάνετε πετάλι σε λόφους εάν χρησιμοποιείτε το γκάζι (αυτό ίσως είναι λιγότερο πρόβλημα για έναν ελαφρύ αναβάτη).
Χειρισμός, ή Αντιμετώπιση: Τα ηλεκτρονικά ποδήλατα με λιπαρά ελαστικά δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για οδήγηση στην άσφαλτο – η υψηλότερη αντίσταση κύλισης και το πλάτος των ελαστικών μπορεί να τα κάνει να αισθάνονται κάπως νωθρά. Το Engwe Engine Pro δεν αισθάνθηκε πολύ άσχημα από αυτή την άποψη, αλλά μπορούσες να νιώσεις τα ελαστικά να επηρεάζουν τον χειρισμό σε σφιχτές, χαμηλές στροφές. Σε υψηλότερες ταχύτητες αυτό δεν ήταν τόσο αισθητό.
Πέδηση: Τα υδραυλικά φρένα Logan με εντυπωσίασαν – δεν είχα ξεθώριασμα φρένων σε απότομες κατηφόρες και είχαν καλή απόδοση με καλό δάγκωμα και διαμόρφωση. Τα τακάκια μοιάζουν με κανονικά υδραυλικά τακάκια φρένων Shimano.
ανάρτηση: Πιρούνι ανάρτησης σπειροειδούς ελατηρίου μπροστινής ανάρτησης με ρύθμιση κλειδώματος και προφόρτισης. Αυτά τα πιρούνια φαίνονται πιο «βελτιωμένα» από μερικά πιρούνια που βρίσκονται σε ηλεκτρικά ποδήλατα παρόμοιας τιμής. Σε συνδυασμό με τα μεγάλα ελαστικά έκαναν εξαιρετική δουλειά για να εξομαλύνουν τον ανώμαλο δρόμο που χρησιμοποιήθηκε για τη δοκιμαστική βόλτα. Εμένα, εντυπωσιάστηκα εξίσου με την πίσω ανάρτηση – υπάρχουν 100 χιλιοστά διαδρομής και παρά το μεγάλο βάρος μου, λειτούργησε πολύ καλά και δεν έπεσε κάτω κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδρομής. Επιπλέον, πρόσθεσε την άνεση δίνοντας στη μοτοσυκλέτα μια σχεδόν «μαγική μοτοσικλέτα».
Πτυσσόμενος: Το δίπλωμα του Engwe είναι εύκολο και μόλις το καταφέρετε διαρκεί λιγότερο από μερικά λεπτά – το βάρος μπορεί να το κάνει λίγο δύσκολο στην αρχή και θα συνιστούσα σε δύο άτομα να το σηκώσουν στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου ή ενός φορτηγού .
Με βάση τις πρώτες μου εντυπώσεις οδήγησης, το Engwe Engine Pro 750w είναι πολύ διασκεδαστικό στην οδήγηση! Είναι πολύ άνετο και αισθάνεται ωραία και σταθερά στο δρόμο. Τα ελαστικά μεγάλου όγκου σε συνδυασμό με τη διπλή ανάρτηση σας κάνουν να νιώθετε σαν να επιπλέετε στον αέρα!
Οι επιδόσεις είναι πολύ δυνατές από τον κινητήρα 750w και όλοι εκτός από τους πιο απότομους λόφους είναι σχεδόν αβίαστοι, με ελάχιστη συμβολή του αναβάτη που απαιτείται. Η δυνατότητα διαμόρφωσης της υποβοήθησης είναι επίσης ένας μεγάλος παράγοντας μπόνους (περισσότερα για αυτό παρακάτω). Το να έχετε γκάζι θα είναι υπέροχο για τους αναβάτες που έχουν πρόβλημα με την αρχική εκκίνηση λόγω προβλημάτων υγείας και είναι υπέροχο αν θέλετε απλώς ένα διάλειμμα από το πετάλι.
Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το αναγεννητικό σύστημα για να δω αν λειτουργεί πραγματικά. Παρακάτω έχω αναλυτικά πώς (και εάν) λειτουργεί και πώς να το ενεργοποιήσετε.
Πρώτα απ 'όλα πρέπει να είστε σε λειτουργία Eco. Στη συνέχεια, φαίνεται να λειτουργεί μόνο στο επίπεδο υποβοήθησης 1 ή 0. Θα καταλάβετε ότι λειτουργεί όταν η γραμμή λειτουργίας (στην οθόνη) γίνει πράσινη. Καθώς κατεβαίνετε από ένα λόφο (ή κάνετε πετάλι χωρίς βοήθεια), η πράσινη μπάρα θα μακρύνει, καθώς περισσότερη ισχύς επιστρέφει στην μπαταρία.
Για να επιτύχετε τη μέγιστη αναγέννηση, θα χρειαστεί να κάνετε ακτή με ταχύτητα 20 mph. Ο κινητήρας μετατρέπεται αποτελεσματικά σε ένα μεγάλο δυναμό και μπορείτε να νιώσετε την έλξη καθώς κατεβαίνετε έναν απότομο λόφο. Στην πραγματικότητα, το δοκίμασα αυτό σε πολλές απότομες κατηφόρες και η μοτοσυκλέτα δεν ξεπέρασε τα 21 μίλια/ώρα, και αισθάνομαι ότι τα φρένα είναι ελαφρώς ενεργοποιημένα.
Εάν η κάθοδος είναι αρκετά μεγάλη, θα πρέπει να δείτε το ποσοστό της μπαταρίας να αυξάνεται – μετά από μια κάθοδο περίπου μισού μιλίου, η μπαταρία έφτασε από 54% σε 71%. Αλλά, μόλις ανέβηκα έναν άλλο λόφο, η μπαταρία έπεσε ξανά στο 54%.
Εδώ είναι που τα πράγματα δυσκολεύουν. Στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ΕΕ, τρέχον νόμος για τα ηλεκτρονικά ποδήλατα αναφέρει 250w συνεχόμενη ισχύ εξόδου (υψηλότερη μέγιστη ισχύς 500w είναι αποδεκτή) με μέγιστη υποβοηθούμενη ταχύτητα 15.5 mph (25km/h) και γκάζι που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί περίπου 6km/h.
Προσωπικά, πιστεύω ότι για να ενθαρρύνουμε περισσότερους ανθρώπους να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά ποδήλατα, ο νόμος πρέπει να αναθεωρηθεί, αλλά τα ηλεκτρικά ποδήλατα όπως το Engwe θολώνουν τα όρια μεταξύ του e-bike και του μοτοποδηλάτου, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα δύο. Το Engwe Engine Pro μπορεί εύκολα να περιοριστεί εάν το επιθυμείτε ή υπάρχει το Κινητήρας Engwe που είναι μια οδική νομική έκδοση.
Νικητής: ENGINE PRO
Τα Engwe Engine Pro 750w (αιχμής 1000W) είναι πολύ e-bike για τα λεφτά του. Αισθάνεται στιβαρό και φαίνεται να είναι καλά συναρμολογημένο. Υπάρχει μόνο ένα αρνητικό - είναι αρκετά βαρύ. Έρχεται στα 32 κιλά, που για μερικούς ανθρώπους θα είναι πολύ βαρύ για να ανέβουν σκάλες ή ακόμα και να μπουν στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου.
Η απόδοση του κινητήρα του πίσω κέντρου είναι ισχυρή και ομαλή. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη το πλήρες εύρος της μπαταρίας, αλλά ανέκδοτες αναφορές υποδηλώνουν μια πραγματική αυτονομία περίπου 40 μιλίων (64 χλμ) με τη χρήση μικτής υποβοήθησης. Υπάρχει οικολογική, κανονική και σπορ λειτουργία – συν, δυνατότητα επιλογής έως και 9 επιπέδων υποβοήθησης (5 από το κουτί). Και, έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε τα επίπεδα υποβοήθησης και να ενεργοποιήσετε το σύστημα ανάκτησης. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία αυτόματου φωτισμού που ανάβει τα φώτα μόλις πέσει το σκοτάδι.
Είμαι εντυπωσιασμένος με το μέγεθος της προσαρμογής που μπορείτε να κάνετε μέσω της οθόνης – μπορείτε πραγματικά να εξατομικεύσετε αυτό το ποδήλατο για να ταιριάζει στις προσωπικές σας ανάγκες. Συνολικά, μπορώ να προτείνω ανεπιφύλακτα το Engwe Engine Pro 750w – αν σας αρέσει ένα ευέλικτο και ανθεκτικό πτυσσόμενο e-bike με σακούλες ισχύος, άνεση και πολλά τεχνολογικά χαρακτηριστικά, είναι δύσκολο να το ξεπεράσετε για την τιμή του.
Ελέγξτε τι σκέφτονται οι άλλοι χρήστες
Αγοράζοντας απευθείας από την ιστοσελίδα μας εγγυάται την τελευταία έκδοση με όλες τις αναβαθμίσεις!
1.499€ Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.1.479€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€. Προσθήκη στο καλάθι
1.299€ Η αρχική τιμή ήταν: 1.299€.1.149€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.149€. Προσθήκη στο καλάθι
ENGWE EBIKES
Το ENGWE® Online Shop προσφέρει αποκλειστικές προσφορές για προηγμένα ηλεκτρονικά ποδήλατα σε προσιτές τιμές. Το καλά εφοδιασμένο κατάστημά μας θα σας προμηθεύσει σε λίγες μέρες. Αυτός ο ιστότοπος λειτουργεί από διανομέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (όχι επίσημο ιστότοπο). Η εμπιστοσύνη και η πίστη σας στην ENGWE® εκτιμώνται.
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.1.479€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspension funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la suspension central, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. He intentado que algun ψηλότερος με lo solucione, pero tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.
ENGWE ENGINE PRO -
Αξιολογήθηκε στις Ιούνιος 21, 2024 by PayHelp1.499€Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.1.479€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.Γεια σου Γιάννη,
Aquí hay un video que muestra como puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.
https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view
¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!
Miguel
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.1.479€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo;
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.1.479€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.Gutes Fahrad
ENGWE ENGINE PRO -
Αξιολογήθηκε στις Ιούνιος 4, 2024 by PayHelp1.499€Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.1.479€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.Bonjour FOURMENT,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des ερωτήσεις !
αφορά,
Équipe Engwe