Engwe Engine Pro Δοκιμή και αναθεώρηση

Πλήρεις δοκιμές εκτός δρόμου με λεπτομερή ανασκόπηση

Τα αναδιπλούμενα ηλεκτρονικά ποδήλατα διατίθενται σε όλα τα σχήματα και μεγέθη, από μικροσκοπικά μηχανήματα προσανατολισμένα στους μετακινούμενους, σχεδιασμένα για ταξίδι του τελευταίου μιλίου έως ηλεκτρικά ποδήλατα ελαστικών υψηλής απόδοσης. Αυτό το άρθρο περιλαμβάνει ένα από τα τελευταία - Σε αυτό Engwe Engine Pro Αξιολόγηση 750w, θα ρίξω μια λεπτομερή ματιά στις προδιαγραφές και θα σας δώσω μια πλήρη αναφορά δοκιμής.

Engwe Engine Pro Οι πρώτες εντυπώσεις

Πριν λάβω αυτό το ηλεκτρονικό ποδήλατο, ήμουν εξοικειωμένος με το Engwe μάρκα – Η γκάμα των ηλεκτρικών ποδηλάτων με αναδίπλωση λιπαρών ελαστικών είναι δημοφιλής και έχει καλούς οπαδούς σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Αρχικά περίμενα να λάβω το αρχικό μοντέλο, γι' αυτό εξεπλάγην ευχάριστα όταν άνοιξα το κουτί για να βρω το «κορυφαίριο» Engine Pro 750w με μέγιστη ισχύ 1000W.

☑️ Συσκευασία και παράδοση: Το ποδήλατο εστάλη τοπικά και παρέλαβα το Engwe Engine Pro εντός 4 ημερών από την υποβολή της παραγγελίας. Το ποδήλατο ήταν πολύ καλά συσκευασμένο (δείτε φωτογραφίες) και η παράδοση έγινε μέσω παράδοσης με παρακολούθηση UPS.

☑️ Βάρος συσκευασίας: Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το κουτί είναι πολύ βαρύ για να το σηκώσει ένα άτομο μόνο του – θα συνιστούσα σε δύο άτομα να μετακινήσουν το κουτί καθώς ζυγίζει σχεδόν 35 κιλά.

☑️ Συνέλευση: Υπάρχουν κάποιες εργασίες συναρμολόγησης. Ευγνομονώς, Engwe έχουν συμπεριλάβει όλα τα απαραίτητα εργαλεία και ένα καλογραμμένο εγχειρίδιο. Ο μπροστινός τροχός πρέπει να τοποθετηθεί. Επιπλέον, η κολόνα του τιμονιού, τα πεντάλ, το μπροστινό λασπωτήρα και ο στύλος / σέλα του καθίσματος. Εάν δεν αισθάνεστε άνετα με τη συναρμολόγηση του ποδηλάτου μόνοι σας, θα συνιστούσα να βρείτε έναν τοπικό μηχανικό ποδηλάτων.

☑️ Φόρτιση της μπαταρίας: Συνιστάται η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας πριν από τη χρήση – αυτό διαρκεί 3-4 ώρες. Ο φορτιστής έχει βύσμα ΕΕ, αλλά συνοδεύεται από προσαρμογέα βύσματος ΗΒ.

☑️ Γενική κατάσταση: Δεν μπορούσα να βρω σημάδια ή γρατσουνιές στο χρώμα και το ποδήλατο ήταν πολύ καλά προστατευμένο μέσα στο κουτί.

Engine Pro Βασικά χαρακτηριστικά

Ένα πράγμα που με εντυπωσιάζει σε αυτό το ηλεκτρονικό ποδήλατο είναι οι προδιαγραφές. ο Engwe Engine Pro διαθέτει πλήρη ανάρτηση, υδραυλικά δισκόφρενα και πολύ έξυπνη έγχρωμη οθόνη με πολλές λειτουργίες και προσαρμογές. Επιπλέον, υπάρχει το πρόσθετο πλεονέκτημα μιας λειτουργίας αναγέννησης κινητήρα. Υπάρχουν πολλά τεχνολογικά χαρακτηριστικά για ένα ηλεκτρονικό ποδήλατο με τιμή κάτω από 1500 €.

☑️ Κινητήρας: Η Engwe χρησιμοποιεί έναν κινητήρα πίσω πλήμνης με γρανάζια 750w 48v, ενσωματωμένο σε σχέδιο τροχού mag έξι ακτίνων. Η μέγιστη ονομαστική ισχύς εξόδου είναι 750w, αλλά θα κορυφωθεί στα 1000W από μια νέα μπαταρία. Ο ελεγκτής μπορεί να χειριστεί έως και 18 αμπέρ που θα έδιναν μέγιστη ισχύ εξόδου 979 watt (όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη).

☑️ Αναγεννητικός engine φρενάρισμα: Αυτό επαναφέρει μια μικρή ποσότητα ενέργειας στην μπαταρία όταν η μοτοσυκλέτα ανεβαίνει – το έχω δοκιμάσει, δείτε την πιο λεπτομερή εκτίμηση παρακάτω.

☑️ Μπαταρία: Αυτή η τελευταία έκδοση έχει μπαταρία 48v 16Ah (768Wh) που είναι μια αξιοπρεπής χωρητικότητα σε ένα ποδήλατο σε αυτή την τιμή. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη την πλήρη εμβέλεια, αλλά μετά από μια βόλτα περίπου 6 μιλίων (9 χλμ) εξαντλήθηκε το 17% της μπαταρίας (χρησιμοποίησα πολύ τη λειτουργία πλήρους ισχύος για τη δοκιμή).

☑️ οθόνη: Μια πλήρης έγχρωμη οθόνη είναι γεμάτη με χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα που φέρνει σε ντροπή πολλές πιο ακριβές οθόνες ηλεκτρονικών ποδηλάτων. Μπορείτε να κάνετε πράγματα όπως να προσαρμόσετε τα μεμονωμένα επίπεδα υποβοήθησης και να ενεργοποιήσετε λειτουργίες όπως το regen engine φρενάρισμα. Επίσης, μπορείτε να δείτε την έξοδο ισχύος και την τάση της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο.

☑️ Απομακρυσμένο πληκτρολόγιο: Το πληκτρολόγιο με πέντε κουμπιά είναι πολύ τακτοποιημένο και βρίσκεται δίπλα στην αριστερή λαβή (δίπλα στο γκάζι του αντίχειρα).

☑️ Διπλή ανάρτηση: Υπάρχουν μερικά πιρούνια ανάρτησης με σαρκώδη εμφάνιση μπροστά που φαίνονται αρκετά στιβαρά και ένα πίσω αμορτισέρ. Ακόμα και με μένα να κάθομαι στο ποδήλατο (ζυγίζω 102 κιλά) η πίσω ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά και δεν έπιασε πάτο. Τα μπροστινά πιρούνια έχουν δυνατότητα κλειδώματος και έχουν κάποια ρύθμιση προφόρτισης.

☑️ Υδραυλικά δισκόφρενα: Τα φρένα Logan δεν είναι μια μάρκα που γνωρίζω. Όμως, λειτουργούν πολύ καλά και δεν μπορώ να κατηγορήσω την απόδοσή τους μέχρι στιγμής. Θα τα έβαζα στο ίδιο επίπεδο με το Shimano MT200.

☑️ Κιβώτιο ταχυτήτων Shimano Altus 8 σχέσεων: Ένας επιλογέας ταχυτήτων 8 ταχυτήτων σε συνδυασμό με τον οπίσθιο εκτροχιαστή Shimano Altus εξασφαλίζουν πολύ ακριβή και ευκρινή αλλαγή ταχυτήτων αμέσως έξω από το κουτί. Δεν χρειάστηκε καμία προσαρμογή, αν και αυτό μπορεί να διαφέρει από ποδήλατο σε ποδήλατο.

☑️ Ράφι φορτίου: Περιλαμβάνεται μια πολύ σκληρή σχάρα φορτίου και θα μπορούσατε να τοποθετήσετε ένα πορτ-μπεμπέ ή ακόμα και ένα παιδικό κάθισμα. Εναλλακτικά θα μπορούσατε να τοποθετήσετε ένα μεγάλο καλάθι για εκδρομές στα μαγαζιά.

Η Engwe Engine Pro Τα 750w είναι γεμάτα με χαρακτηριστικά που δεν συναντάμε συνήθως σε ένα e-bike αυτής της τιμής. Είναι καλό να βλέπεις υδραυλικά δισκόφρενα και γρανάζια 8 ταχυτήτων. Η ανάρτηση λειτουργεί καλά και η γενική αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι στιβαρή. Η μεγάλη σχάρα φορτίου επεκτείνει την ευελιξία καθιστώντας εφικτή τη χρήση της για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων (όπως ψώνια) ειδικά μαζί με τεράστια Engwe πίσω τσάντα μεταφοράς.

Πρώτη δοκιμαστική βόλτα – Αρχικές εντυπώσεις

Μου έχουν στείλει το Engwe Engine Pro για να το κρατήσω, οπότε θα κάνω περισσότερα μίλια τις επόμενες εβδομάδες. Αυτό βασίζεται στην αρχική μου δοκιμαστική διαδρομή περίπου 6 μιλίων.

☑️ Άνεση και μέγεθος: Η Engwe είναι ένα μεγάλο ποδήλατο, αλλά έχει σχεδιαστεί για να το οδηγούν αναβάτες διαφόρων υψών. Είμαι 6'1" (185 cm) και με το τιμόνι και τη σέλα ρυθμισμένα στο ύψος, βρήκα το Engine Pro να είναι πολύ άνετα πράγματι. Η σέλα gel θα προσφέρει υποστήριξη σε αναβάτες με φαρδύτερα οστά. Η κόρη μου που είναι 5'8″ (176cm) το βρήκε επίσης άνετο – θα φανταζόμουν ότι οποιοσδήποτε πιο κοντός από 5'4″ μπορεί να δυσκολευτεί καθώς υπάρχει αρκετά μεγάλη απόσταση και το ύψος του τιμονιού είναι ακόμα αρκετά υψηλό, ακόμα και όταν χαμηλώνει πλήρως.

☑️ Απόδοση (υποβοήθηση πετάλι): Η Engwe χρησιμοποιεί έναν παραδοσιακό αισθητήρα πεντάλ ρυθμού (μετράει στροφές πετάλι) και είναι πολύ ομαλή στη λειτουργία. Δεν αναβοσβήνει – η ισχύς μπαίνει αρκετά ισχυρή για αυτή την αρχική απώθηση και στη συνέχεια αυξάνεται σταδιακά. Σε λειτουργία πλήρους ισχύος, η ισχύς συνεχίζει να αυξάνεται έως ότου ο ρυθμός του πετάλι σας δεν μπορεί να συνεχίσει στα περίπου 22 mph. Μπορείτε να συνεχίσετε το πετάλι φαντασμάτων και ο κινητήρας θα συνεχίσει να λειτουργεί μέχρι τα 28 μίλια/ώρα περίπου (στο επίπεδο).

☑️ Απόδοση (μόνο γκάζι): Ένα γκάζι αντίχειρα τοποθετημένο δίπλα στην αριστερή λαβή θα είναι πολύ χρήσιμο για αναβάτες με περιορισμένη κινητικότητα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με την υποβοήθηση πεντάλ ή μόνο του. Στο επίπεδο (με πλήρη ισχύ) μου πήρε άνετα έως και 28 mph και σε μια μικρή πτώση ανέβηκε στα 32 mph. Σε μικρές ανηφόρες, η ταχύτητα θα έπεφτε σημαντικά και σε απότομους λόφους ήταν απαραίτητο να κάνετε πετάλι για να συνεχιστεί η μοτοσυκλέτα.

☑️ Θόρυβος κινητήρα: Σε αντίθεση με κινητήρας άμεσης μετάδοσης κίνησης (τα οποία είναι σχεδόν αθόρυβα) αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί α πλανητικό σύστημα μετάδοσης για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Αυτό το κάνει μάλλον θορυβώδες στη λειτουργία πλήρους ισχύος και ο κινητήρας εκπέμπει ένα ηχητικό κλαψούρισμα. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό για αυτό το είδος κινητήρα.

☑️ Ανάβαση λόφου: το δοκίμασα Engwe σε μερικούς πολύ μικρούς και απότομους λόφους (20% μέγιστη κλίση) και σε λειτουργία πλήρους ισχύος, χρειαζόμουν μόνο να προσθέσω μέτρια δύναμη πετάλι για να συνεχίσω – σίγουρα εντός της ζώνης άνεσης των περισσότερων αναβατών. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, πρέπει να κάνετε πετάλι σε λόφους εάν χρησιμοποιείτε το γκάζι (αυτό ίσως είναι λιγότερο πρόβλημα για έναν ελαφρύ αναβάτη).

☑️ Χειρισμός, ή Αντιμετώπιση: Τα ηλεκτρονικά ποδήλατα με λιπαρά ελαστικά δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για οδήγηση στην άσφαλτο – η υψηλότερη αντίσταση κύλισης και το πλάτος των ελαστικών μπορεί να τα κάνει να αισθάνονται κάπως νωθρά. ο Engwe Engine Pro Δεν ένιωθα πολύ άσχημα από αυτή την άποψη, αλλά μπορούσες να νιώσεις τα ελαστικά να επηρεάζουν τον χειρισμό σε κλειστές στροφές χαμηλής ταχύτητας. Σε υψηλότερες ταχύτητες αυτό δεν ήταν τόσο αισθητό.

☑️ Πέδηση: Τα υδραυλικά φρένα Logan με εντυπωσίασαν – δεν είχα ξεθώριασμα φρένων σε απότομες κατηφόρες και είχαν καλή απόδοση με καλό δάγκωμα και διαμόρφωση. Τα τακάκια μοιάζουν με κανονικά υδραυλικά τακάκια φρένων Shimano.

☑️ ανάρτηση: Πιρούνι ανάρτησης σπειροειδούς ελατηρίου μπροστινής ανάρτησης με ρύθμιση κλειδώματος και προφόρτισης. Αυτά τα πιρούνια φαίνονται πιο «βελτιωμένα» από μερικά πιρούνια που βρίσκονται σε ηλεκτρικά ποδήλατα παρόμοιας τιμής. Σε συνδυασμό με τα μεγάλα ελαστικά έκαναν εξαιρετική δουλειά για να εξομαλύνουν τον ανώμαλο δρόμο που χρησιμοποιήθηκε για τη δοκιμαστική βόλτα. Εμένα, εντυπωσιάστηκα εξίσου με την πίσω ανάρτηση – υπάρχουν 100 χιλιοστά διαδρομής και παρά το μεγάλο βάρος μου, λειτούργησε πολύ καλά και δεν έπεσε κάτω κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδρομής. Επιπλέον, πρόσθεσε την άνεση δίνοντας στη μοτοσυκλέτα μια σχεδόν «μαγική μοτοσικλέτα».

☑️ Πτυσσόμενος: Αναδίπλωση του Engwe είναι εύκολο και μόλις το καταφέρετε διαρκεί λιγότερο από μερικά λεπτά – το βάρος μπορεί να το κάνει λίγο δύσκολο στην αρχή, και θα συνιστούσα σε δύο άτομα να το σηκώσουν στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου ή ενός φορτηγού.

 

Με βάση τις εντυπώσεις της πρώτης μου βόλτας, το Engwe Engine Pro Τα 750w είναι πολύ διασκεδαστικά στην οδήγηση! Είναι πολύ άνετο και αισθάνεται ωραία και σταθερά στο δρόμο. Τα ελαστικά μεγάλου όγκου σε συνδυασμό με τη διπλή ανάρτηση σας κάνουν να νιώθετε σαν να επιπλέετε στον αέρα!

 

Οι επιδόσεις είναι πολύ δυνατές από τον κινητήρα 750w και όλοι εκτός από τους πιο απότομους λόφους είναι σχεδόν αβίαστοι, με ελάχιστη συμβολή του αναβάτη που απαιτείται. Η δυνατότητα διαμόρφωσης της υποβοήθησης είναι επίσης ένας μεγάλος παράγοντας μπόνους (περισσότερα για αυτό παρακάτω). Το να έχετε γκάζι θα είναι υπέροχο για τους αναβάτες που έχουν πρόβλημα με την αρχική εκκίνηση λόγω προβλημάτων υγείας και είναι υπέροχο αν θέλετε απλώς ένα διάλειμμα από το πετάλι.

Πώς λειτουργεί το Αναγεννητικό σύστημα;

Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το αναγεννητικό σύστημα για να δω αν λειτουργεί πραγματικά. Παρακάτω έχω αναλυτικά πώς (και εάν) λειτουργεί και πώς να το ενεργοποιήσετε.

☑️ Πρώτα απ 'όλα πρέπει να είστε σε λειτουργία Eco. Στη συνέχεια, φαίνεται να λειτουργεί μόνο στο επίπεδο υποβοήθησης 1 ή 0. Θα καταλάβετε ότι λειτουργεί όταν η γραμμή λειτουργίας (στην οθόνη) γίνει πράσινη. Καθώς κατεβαίνετε από ένα λόφο (ή κάνετε πετάλι χωρίς βοήθεια), η πράσινη μπάρα θα μακρύνει, καθώς περισσότερη ισχύς επιστρέφει στην μπαταρία.

☑️ Για να επιτύχετε τη μέγιστη αναγέννηση, θα χρειαστεί να κάνετε ακτή με ταχύτητα 20 mph. Ο κινητήρας μετατρέπεται αποτελεσματικά σε ένα μεγάλο δυναμό και μπορείτε να νιώσετε την έλξη καθώς κατεβαίνετε έναν απότομο λόφο. Στην πραγματικότητα, το δοκίμασα αυτό σε πολλές απότομες κατηφόρες και η μοτοσυκλέτα δεν ξεπέρασε τα 21 μίλια/ώρα, και αισθάνομαι ότι τα φρένα είναι ελαφρώς ενεργοποιημένα.

☑️ Εάν η κάθοδος είναι αρκετά μεγάλη, θα πρέπει να δείτε το ποσοστό της μπαταρίας να αυξάνεται – μετά από μια κάθοδο περίπου μισού μιλίου, η μπαταρία έφτασε από 54% σε 71%. Αλλά, μόλις ανέβηκα έναν άλλο λόφο, η μπαταρία έπεσε ξανά στο 54%.

 

 

Είναι το Engwe Engine Pro νόμιμο;

Εδώ είναι που τα πράγματα δυσκολεύουν. Στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ΕΕ, τρέχον νόμος για τα ηλεκτρονικά ποδήλατα αναφέρει 250w συνεχόμενη ισχύ εξόδου (υψηλότερη μέγιστη ισχύς 500w είναι αποδεκτή) με μέγιστη υποβοηθούμενη ταχύτητα 15.5 mph (25km/h) και γκάζι που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί περίπου 6km/h.

Προσωπικά, πιστεύω ότι για να ενθαρρύνουμε περισσότερους ανθρώπους να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά ποδήλατα, ο νόμος πρέπει να αναθεωρηθεί αλλά τα ηλεκτρικά ποδήλατα όπως το Engwe θολώστε τα όρια μεταξύ του e-bike και του μοτοποδηλάτου, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα δύο. ο Engwe Engine Pro μπορεί εύκολα να περιοριστεί εάν είναι επιθυμητό ή υπάρχει το Engwe Engine X που είναι μια οδική νομική έκδοση.

Shimano Gears

🏆 Νικητής: ENGINE PRO

Συμπέρασμα – Είναι το Engwe Engine Pro η καλύτερη επιλογή;

Η Engwe Engine Pro 750w (αιχμής 1000W) είναι πολύ e-bike για τα λεφτά του. Αισθάνεται στιβαρό και φαίνεται να είναι καλά συναρμολογημένο. Υπάρχει μόνο ένα αρνητικό - είναι αρκετά βαρύ. Έρχεται στα 32 κιλά, που για μερικούς ανθρώπους θα είναι πολύ βαρύ για να ανέβουν σκάλες ή ακόμα και να μπουν στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου.

Η απόδοση του κινητήρα του πίσω κέντρου είναι ισχυρή και ομαλή. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη το πλήρες εύρος της μπαταρίας, αλλά ανέκδοτες αναφορές υποδηλώνουν μια πραγματική αυτονομία περίπου 40 μιλίων (64 χλμ) με τη χρήση μικτής υποβοήθησης. Υπάρχει οικολογική, κανονική και σπορ λειτουργία – συν, δυνατότητα επιλογής έως και 9 επιπέδων υποβοήθησης (5 από το κουτί). Και, έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε τα επίπεδα υποβοήθησης και να ενεργοποιήσετε το σύστημα ανάκτησης. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία αυτόματου φωτισμού που ανάβει τα φώτα μόλις πέσει το σκοτάδι.

Είμαι εντυπωσιασμένος με το μέγεθος της προσαρμογής που μπορείτε να κάνετε μέσω της οθόνης – μπορείτε πραγματικά να εξατομικεύσετε αυτό το ποδήλατο για να ταιριάζει στις προσωπικές σας ανάγκες. Συνολικά, μπορώ να το συστήσω ανεπιφύλακτα Engwe Engine Pro 750w – αν θέλετε ένα ευέλικτο και ανθεκτικό πτυσσόμενο e-bike με σακούλες ισχύος, άνεση και πολλές τεχνολογικές δυνατότητες, είναι δύσκολο να το ξεπεράσετε για την τιμή. 

Τελευταίες κριτικές χρηστών

Ελέγξτε τι σκέφτονται οι άλλοι χρήστες

  1. ENGWE ENGINE PRO - Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.

    Αξιολογήθηκε στις Ιούνιος 4, 2024 by PayHelp

    Bonjour FOURMENT,

    Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.

    N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des ερωτήσεις !

    αφορά,
    Ομάδα Engwe

  2. ENGWE ENGINE PRO - Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.

    Αξιολογήθηκε στις Ιούνιος 4, 2024 by PayHelp

    Hola Vicente,

    Gracias por compartir tus pensamientos. Esperamos recibir sus commentarios detallados.

    Με εκτίμηση,
    Equipo inglés

  3. ENGWE ENGINE PRO - Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.

    5
    Αξιολογήθηκε στις Ιούνιος 1, 2024 by Vicent Gari Isach

    Mi humilde opinión la publicaré despues de probar esta bicicleta. De momento tengo la condicion de futuro usuario, La máquina la pedi a Engwe el dia 29 de mayo y espero recibirla en 3-10 dias, según Engwe. Sí que puedo expresar mi opinion como usuario de una E-MTB de montaña con la que llevo 4000 Km. y con la experiencia adquirida hasta ahora y por todo lo que he leido sobre mi futura y nueva E-Engue Engine Pro, y he visto en videos, espero superar algunos aspectos de lo experimentado hasta la fecha. Για να το κάνετε αυτό, γράψτε τις εντυπώσεις τόσο για τα «ΥΠΕΡ» και για τα «ΚΑΤΑ».

    + PROS: Valoro positivamente la doble suspension, las ruedas de 20" x 4" (FAT), los detalles que no son habituales encontrar en otras máquinas incluso bastante mas caras, como la iluminación automatizada y las variadas pos variadas poson configuracionesunas por lo menos para una persona como yo, que soy bastente mayor de edad.
    - CONS: Lo que describiré aquí son solo dos aspectos, y que en realidad, son preguntas que desearia que alguien me contestara, o, por lo menos comentara. ¿SE PUEDEN TUBELIZAR ESTAS RUEDAS; (Desde que tubelizé mi actual E-MTB no he vuelto apinchar ninguna rueda). ¿SE PUEDE INSTALAR UNA TIJA TELESCÓPICA; (Poder adaptar la altura en función del tipo ruta i/o condicion del ciclista, lo considero importanatísimo. Yo lo utilizo siempre). Las 5 estrellas deseo que se consideren como expresion de las opiniones de otros usuarios y de los videos visualizados.
  4. ENGWE ENGINE PRO - Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.

    5
    Αξιολογήθηκε στις 12 Μαΐου 2024 by ΤΕΤΡΑΡΙΟ Πιερ

    Απρίλιος 2 και χρήση και περιβάλλον 1700 χλμ., 71 και 100 κιλά για την πλήρη ικανοποίηση. Aucun problème et beaucoup de plaisir.
    Συνιστώ 100%. Εξαιρετική σχέση ποιότητας/τιμής. Que du plaisir.
    Merci ENGUIE.

    + PROS: TB rapport Q/P Solide και fiable Très bien équipé Άνετα Απόδοση μπαταρίας
    - CONS: Assez lourd pour un pliable
  5. ENGWE ENGINE PRO - Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€.

    Αξιολογήθηκε στις Μαρτίου 6, 2024 by PayHelp

    Bonjour Limbourg,

    Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous offrons le meilleur support après-vente. Veuillez contacter notre équipe à υποστήριξη@engwe. Καθαρά και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

    αφορά,
    μικρόφωνο

Αγοράστε το σήμερα και πιάστε την μειωμένη τιμή

Αγοράζοντας απευθείας από την ιστοσελίδα μας εγγυάται την τελευταία έκδοση με όλες τις αναβαθμίσεις!

Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€. Προσθήκη στο καλάθι

Η αρχική τιμή ήταν: 1.399€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.299€. Προσθήκη στο καλάθι

λάθος: Ωχ! Όχι κλοπή. Επικοινωνήστε μαζί μας για άδεια.
ENGWE Ηλεκτρονικό κατάστημα | Αγοράστε EP2 Pro & 750W Engine Pro
Λογότυπο
Συγκρίνετε τα στοιχεία
  • Σύνολο (0)
Συγκρίνω
0
Καλάθι αγορών