2024-12-02
Ως διάσημη μάρκα για την κατασκευή ποιοτικών και οικονομικά αποδοτικών ηλεκτρικών ποδηλάτων, η Engwe είναι δημοφιλής στους ποδηλάτες και στους λάτρεις των εξωτερικών χώρων. Το 2022, το Engwe EP-2 pro και το Engwe Engine Pro μπήκαν στα 10 ηλεκτρικά ποδήλατα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα. Αν και είναι και τα δύο αρκετά συναρπαστικά ηλεκτρικά ποδήλατα με εξαιρετική τιμή, υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους. Εδώ είναι ένα άρθρο που κάνει μια παράπλευρη σύγκριση μεταξύ τους.
Και τα δύο είναι δημοφιλή ηλεκτρονικά ποδήλατα λίπους.
Το μέγεθος ελαστικού του Engwe EP-2 Pro και του Engwe Engine Pro είναι και τα δύο 20 x 4 inchε, γι' αυτό είναι κατάλληλα για κάθε είδους επιφάνεια. Έχοντας έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε ένα παχύ ποδήλατο αυξάνει τρομερά τον παράγοντα διασκέδασης – μπορείτε πραγματικά να εξερευνήσετε μέρη που δεν θα είχατε στο παρελθόν και με την πρόσθετη ώθηση του κινητήρα, δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για απότομους λόφους. Με έναν ισχυρό κινητήρα χωρίς ψήκτρες 750 W, τόσο το Engwe EP-2 Pro όσο και το Engwe Engine Pro μπορούν να ανέβουν στο μέγιστο. Κλίση 30 μοιρών. Λάβετε υπόψη ότι η ικανότητα αναρρίχησης ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου σχετίζεται με το βάρος του αναβάτη και την ισχύ της μπαταρίας, επομένως η πραγματική μέγιστη γωνία αναρρίχησης μπορεί να είναι διαφορετική.
Υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα, μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη επιτάχυνση.
Λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας του Engwe Engine Pro σε συνδυασμό με έναν ισχυρότερο κινητήρα που έχει μέγιστη ισχύ 1000 W, έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα 5 KM/H, μεγαλύτερη μέγιστη εμβέλεια 10 KM και λίγο πιο γρήγορη επιτάχυνση. Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες, επομένως το διάσημο EP-2 Pro βρίσκεται ελάχιστα πίσω από τον μεγάλο αδελφό του Engine Pro.
Νικητής: ENGINE PRO
Το Engwe EP-2 Pro χρησιμοποιεί μηχανικό σύστημα δισκόφρενου και το Engwe Engine Pro χρησιμοποιεί υδραυλικό σύστημα δισκόφρενου. Και τα δύο συστήματα έχουν τα ίδια βασικά μέρη, αλλά διαφέρουν ως προς την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για να λειτουργήσουν.
Στο μηχανικό φρένο, η δύναμη που ασκείται στο μοχλό μεταφέρεται σε ένα από τα τακάκια (όχι και στα δύο) μέσω ενός τεντωμένου καλωδίου φρένου. Στο υδραυλικό φρένο, η δύναμη που ασκείται στο μοχλό μεταφέρεται στα έμβολα της δαγκάνας – και από εκεί στα δύο τακάκια των φρένων – μέσω ενός υγρού (ορυκτό ή συνθετικό λάδι, ανάλογα με τη μάρκα του φρένου). Λόγω της πίεσης που ασκείται από αυτό το υγρό, τα τακάκια των φρένων κινούνται τελικά για να συμπιέσουν τον δίσκο και έτσι να επιβραδύνουν την κίνηση του τροχού.
Σε βρεγμένο ή ολισθηρό έδαφος, είναι καλύτερο ένα υδραυλικό σύστημα δισκόφρενου.
Οι λόγοι είναι:
Το υδραυλικό σύστημα δισκόφρενου είναι πιο ανθεκτικό και πιο εύκολο στη συντήρηση.
Εάν το ηλεκτρικό σας ποδήλατο διαθέτει υδραυλικό σύστημα δισκόφρενου, πρέπει απλώς να ελέγχετε και να συντηρείτε το σύστημα μία φορά το χρόνο. Και το μηχανικό δισκόφρενο απαιτεί περιοδικές ρυθμίσεις για τη βαθμονόμηση της ισχύος και της διαμόρφωσής του, σφίγγοντας ή χαλαρώνοντας το καλώδιο. Δεδομένου ότι τα τακάκια τείνουν να φθείρονται πιο γρήγορα, η αντοχή τους είναι πιο περιορισμένη από αυτή των υδραυλικών φρένων.
Το μηχανικό δισκόφρενο είναι πιο προσιτό
Ένα μηχανικό σύστημα δισκοπέδησης είναι σχεδόν η μισή τιμή από ένα υδραυλικό σύστημα δισκόφρενου. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Engwe Ep-2 Pro είναι πιο προσιτό από το Engwe Engine Pro.
Νικητής: ENGINE PRO
Το σύστημα απορρόφησης κραδασμών είναι ουσιαστικό μέρος των ηλεκτρικών ποδηλάτων βουνού, απορροφούν και απορροφούν τους κραδασμούς για να εξασφαλίσουν άνετη οδήγηση. Η διαφορά είναι η μηχανική ή η υδραυλική συσκευή.
Όπως υπονοεί το όνομά του, ένα υδραυλικό αμορτισέρ λειτουργεί με υδραυλικό: υγρό στο αμορτισέρ αναγκάζεται να ρέει μέσω περιορισμένων εξόδων και συστημάτων βαλβίδων, δημιουργώντας υδραυλική αντίσταση και απορροφώντας κινητική ενέργεια. Αυτό είναι ένα σύστημα ανάρτησης που χρησιμοποιείται συνήθως στα αυτοκίνητα, επειδή μπορεί να προσφέρει πιο ομαλή απορρόφηση κραδασμών και να βελτιώσει την άνεση.
Το Engwe Engine Pro έχει ανάρτηση μπροστινού πιρουνιού που κλειδώνει ως Engwe EP-2 Pro, η διαφορά είναι ότι το Engwe EP-2 Pro είναι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο με σκληρή ουρά και το Engwe Engine Pro έχει πίσω ανάρτηση.
Ένα ηλεκτρικό ποδήλατο με σκληρή ουρά είναι πιο αποτελεσματικό όταν κάνετε πετάλι, επομένως θα είναι πιο γρήγορο σε λόφους και ομαλά μονοπάτια. Χωρίς επιπλέον σύστημα ανάρτησης, το βάρος θα είναι μικρότερο. Γι' αυτό το Engwe EP-2 Pro είναι ένα ιδανικό ηλεκτρικό ποδήλατο για μετακινήσεις και οδήγηση εκτός δρόμου.
Ένα ηλεκτρικό ποδήλατο με πλήρη ανάρτηση μπορεί να απορροφήσει καλύτερα τους κραδασμούς και είναι πιο άνετο στη χρήση από ένα ποδήλατο βουνού με σκληρή ουρά. Εάν θέλετε να χρησιμοποιείτε συχνά ποδήλατο σε ανώμαλο και ανώμαλο έδαφος ή εάν είστε έμπειρος ποδηλάτης βουνού, είναι προτιμότερο να επιλέξετε το Engwe Engine Pro για να εξασφαλίσετε άνεση, μέγιστο κράτημα και να μειώσετε την κούραση στους δρόμους.
Νικητής: ENGINE PRO
Τόσο το Engwe EP-2 Pro όσο και το Engwe Engine Pro χρησιμοποιούν υψηλής ποιότητας μεταβλητές ταχύτητες Shimano® και το Engwe Engine Pro έχει 1 επιπλέον ταχύτητα. Περισσότερες ταχύτητες επιτρέπουν στους αναβάτες να έχουν μια πιο εκλεπτυσμένη εμπειρία αλλαγής ταχύτητας και να προσαρμοστούν στην αναρρίχηση, το ολισθηρό έδαφος και τα διάφορα εδάφη.
Το Engwe Engine Pro χρησιμοποιεί έναν αναβαθμισμένο κινητήρα, γι' αυτό, όταν και οι δύο διαθέτουν κινητήρες ισχύος 750W, το Engwe Engine Pro μπορεί να φτάσει σε ταχύτερη μέγιστη ταχύτητα με μέγιστη ισχύ που υπερβαίνει τα 1000W. Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι η μέγιστη ταχύτητα ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου σχετίζεται με το βάρος του αναβάτη, την ισχύ της μπαταρίας και το έδαφος, επομένως η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να επιτύχει είναι διαφορετική υπό διαφορετικές συνθήκες.
Νικητής: ENGINE PRO
Σε σύγκριση με το Engwe EP-2 Pro, το Engwe Engine Pro έχει πιο προηγμένη οθόνη LCD, είναι πολύχρωμη οθόνη και το μέγεθος είναι μεγαλύτερο. Είναι πιο λεπτομερής στην εμφάνιση ταχύτητας, εμφανίζοντας την ταχύτητα σε πραγματικό χρόνο, τη μέγιστη ταχύτητα και τη μέση ταχύτητα. Υποστηρίζει επίσης τη ρύθμιση διαφόρων παραμέτρων, όπως διάμετρος τροχού, όριο ταχύτητας, ρύθμιση ισχύος μπαταρίας, ρύθμιση παραμέτρων PAS κ.λπ.
Νικητής: ENGINE PRO
Το Engwe Engine Pro έχει ισχυρότερο πίσω κάθισμα, αν μεταφέρετε συχνά πράγματα με το ηλεκτρικό σας ποδήλατο, το Engwe Engine Pro είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς.
Νικητής: ENGINE PRO
Το Engwe EP-2 Pro είναι μια πιο οικονομική επιλογή εάν το οδηγείτε για μετακινήσεις και όχι και τόσο έντονη οδήγηση εκτός δρόμου. Το Engwe Engine Pro έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται σε πιο σύνθετα και διαφορετικά πεζοδρόμια και εδάφη, το υδραυλικό σύστημα πέδησης και η πλήρης ανάρτησή του θα προσφέρουν μια πιο ομαλή και άνετη εμπειρία ποδηλασίας. Ο προϋπολογισμός είναι επίσης σημαντικός παράγοντας. Το Engwe EP-2 PRO θα ικανοποιήσει τους περισσότερους χρήστες, αλλά χωρίς το όριο του προϋπολογισμού, το ENGWE ENGINE PRO θα κάνει τα πάντα λίγο καλύτερα και επομένως είναι πιο προτεινόμενη επιλογή.
Ελέγξτε τι σκέφτονται οι άλλοι χρήστες
Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspension funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la suspension central, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. He intentado que algun ψηλότερος με lo solucione, pero tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.
Γεια σου Γιάννη,
Aquí hay un video que muestra como puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.
https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view
¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!
Miguel
hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo;
Gutes Fahrad
Bonjour FOURMENT,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des ερωτήσεις !
αφορά,
Équipe Engwe
Αγοράζοντας απευθείας από την ιστοσελίδα μας εγγυάται την τελευταία έκδοση με όλες τις αναβαθμίσεις!
1.099€ Η αρχική τιμή ήταν: 1.099€.949€Η τρέχουσα τιμή είναι: 949€. Προσθήκη στο καλάθι
1.499€ Η αρχική τιμή ήταν: 1.499€.1.479€Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.479€. Προσθήκη στο καλάθι
ENGWE EBIKES
Το ENGWE® Online Shop προσφέρει αποκλειστικές προσφορές για προηγμένα ηλεκτρονικά ποδήλατα σε προσιτές τιμές. Το καλά εφοδιασμένο κατάστημά μας θα σας προμηθεύσει σε λίγες μέρες. Αυτός ο ιστότοπος λειτουργεί από διανομέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (όχι επίσημο ιστότοπο). Η εμπιστοσύνη και η πίστη σας στην ENGWE® εκτιμώνται.
ENGWE EP-2 PRO -
Αξιολογήθηκε στις Μαρτίου 11, 2024 by PayHelp1.099€Η αρχική τιμή ήταν: 1.099€.949€Η τρέχουσα τιμή είναι: 949€.Γεια σου Ξάντρα,
Hij wordt geleverd met een accu van 13 Ah, maar u kunt ook een accu van 16 Ah plaatsen om het vermogen te vergroten. De 16Ah-accu wordt niet bij de fiets geleverd, u kunt deze hier bestellen: https://engue.net/shop/engwe-accessories/lithium-ion-16ah-battery-for-engine-pro-16ah-version- of-ep-2-pro%ef%bc%8813ah-versie/
Ευχαριστώ!
ENGWE EP-2 PRO -
1.099€Η αρχική τιμή ήταν: 1.099€.949€Η τρέχουσα τιμή είναι: 949€.Wat betekent de zin, er wordt een extra accu 16ah bij geleverd ; Bij ons zit er geen extra accu bij.
ENGWE EP-2 PRO -
Αξιολογήθηκε στις Μαρτίου 6, 2024 by PayHelp1.099€Η αρχική τιμή ήταν: 1.099€.949€Η τρέχουσα τιμή είναι: 949€.Γεια σου Bengt,
Λυπάμαι αυτή τη στιγμή που δεν προσφέρουμε τηλεφωνική υποστήριξη. Μπορείτε να μας στείλετε ένα στο support@engwe.net και η ομάδα μας θα επιστρέψει εντός 24 ωρών;
Χαιρετισμούς,
μικρόφωνο
ENGWE EP-2 PRO -
1.099€Η αρχική τιμή ήταν: 1.099€.949€Η τρέχουσα τιμή είναι: 949€.Χρειάζομαι έναν αριθμό τηλεφώνου. Πρέπει να παραγγείλω ένα χειριστήριο. Ο αριθμός στο σκοπευτικό δεν χρησιμοποιείται. Ζω στη Σουηδία
ENGWE EP-2 PRO -
Αξιολογήθηκε στις Φεβρουάριος 12, 2024 by PayHelp1.099€Η αρχική τιμή ήταν: 1.099€.949€Η τρέχουσα τιμή είναι: 949€.Γεια σου David,
Vielen Dank für Ihr Σχόλια! Bitte wenden Sie sich an unser Support-Team unter support@engwe.net. Das Team hilft Ihnen gerne bei der Geschwindigkeitsbegrenzung.
Φιλικά,
Engwe-Team